RESSENYA: BEL: AMOR MÉS ENLLÀ DE LA MORT

by - 20:12:00




Títol: Bel: amor més enllà de la mort
Autora: Care Santos
Idioma Original: Català
Editorial: Cruïlla
Any: 2008
SinopsiLa Bel ja no coneix el que formava el seu món. Totes les persones que estimava sembla que s'han convertit en estranys. No sap que passa, però està disposada a descobrir-ho, encara que hagi de suportar les conseqüències de saber-ho tot. Si no, podria perdre l'Isma, l'amor de la seva vida, per sempre.



Recordo haver agafat aquest llibre de la biblioteca perquè n'havia sentit a parlar i recordava molt bones crítiques. No coneixia la autora ni el seu argument. El fet que tractés d'esperits i fantasmes em va fer una mica enrere, ja que no em feia gaire gràcia la temàtica però finalment el vaig agafar.
Des de la primera pàgina em va atrapar i estic molt contenta d'haver descobert i llegit aquesta novel·la tan fantàstica. La història de la Bel em va captivar des del primer moment així com tots els personatges que hi surten.
És un llibre molt complet amb intriga, escenes de por, algunes parts d'humor i un toc romàntic fantàstic. Si teniu la oportunitat de llegir-lo, no la perdeu, és un llibre que no oblidaré mai. A més a més, té un final molt sorprenent!

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS