RESSENYA: BLAU SAFIR

by - 20:17:00




Títol: Blau Safir
Autora: Kerstin Gier
Idioma Original: Alemany
Editorial: Montena
Any: 2011
Sinopsi: ADVERTÈNCIA: AQUESTA RESSENYA CONTÉ UN SPOILER IMPORTANT DEL FINAL DEL PRIMER LLIBRE ROIG ROBÍ
Tot havia començat amb aquell petó. Gideon de Villiers m'havia donat un petó a mi: Gwendolyn Sheperd.

Naturalment, hauria d'haver-me preguntat per què havia tingut aquella idea d'una forma tan sobtada i amb unes circumstàncies tan estranyes- amagats en un confessionari i encara amb la respiració accelerada després d'una persecució per tota Londres-. Però el fet era que en aquell moment, jo no pensava absolutament en res, a part que no volia que aquell petó acabés mai. Però tampoc vaig ser del tot conscient de la fiblada que vaig sentir al ventre ni em vaig adonar que havíem tornat a saltar en el temps.



Blau Safir és el segon llibre de la trilogia Amor més enllà del temps. La veritat és que m'esperava que en aquest llibre es resolguessin algunes de les incògnites que havien quedat sense resoldre al primer llibre, però no només no es solucionen sinó que n'apareixen més, de manera que haurem de llegir la última part per entendre alguns esdeveniments que apareixen al llarg de la trama.
A part d'això, trobo que és una molt bona continuació, que m'ha mantingut atrapada des de la primera pàgina i que està a l'alçada del primer llibre.
Atenció SPOILER
Els personatges es mantenen en la seva línia, la relació dels dos protagonistes pren més valor en aquest segon llibre i podem trobar més escenes romàntiques.
En conclusió, us haurieu d'animar a llegir aquesta magnífica trilogia.

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS