RESSENYA: LLEIAL

by - 20:02:00



Títol: Lleial
Autora: Veronica Roth
Idioma Original: Anglès
Editorial: Molino
Any: 2014
SinopsiUna sola elecció et defineix. La societat dividida en faccions en la que la Tris Prior hi creia ha quedat destruïda, fracturada per la violència i les baralles de poder, i marcada per la traició. Així que, quan té la oportunitat d'explorar el món més enllà dels límits que sempre ha conegut, la Tris està més que disposada. Pot ser que, a l'altra banda de la gran tanca, en Tobias i ella descobreixin una nova vida pregats, més senzilla, lliure de mentides, lleialtats i records dolorosos. No obstant això, la nova realitat de la Tris és encara més inquietant que la que ha deixat enrere. El que creien haver descobert deixa de tenir sentit. Surgeixen veritats explosives que fan canviar d'opinió a les persones que més estima.





Final de la trilogia. Estava desitjant que el llibre sortís a la venda per tenir-lo a la meva estanteria i llegir-lo, de fet vaig comprar-lo el dia que va sortir al mercat.


Molta gent opina que el final de la triologia no hauria de ser aquest i troben decepcionant aquest tercer llibre de la saga.
A mi no m'ha decepcionat gens. És un llibre addictiu com els anteriors de la triologia i és impactant, canvia tots els teus punts de vista, totes les idees que podies tenir anteriorment. A més a més, canvia l'escenari on es produeix, les faccions deixen de ser la part més important de la història i apareix el món exterior, ple d'incognites.
Pel que fa referència a l'estil del llibre, deixa d'estar narrat unicament per la protagonista, la Tris, i s'alternen capitols narrats per ella i pel Quatre, mostrant-nos un altre punt de vista.
No faré spoiler, però parlaré una mica de la meva opinió respecte el final. Us he d'avançar que és inesperat i a mi em va fer plorar moltíssim. Crec que l'escriptora va ser molt valenta a l'hora d'escriure el final i tot i que pot arribar a ser dolorós per al lector,  no m'imagino una manera millor d'acabar la saga.
Aquesta trilogia ha estat molt important per a mi, ja que ha marcat un abans i un després en la meva manera de veure la lectura i la recomano a tots aquells i aquelles que siguin uns enamorats de les novel·les distòpiques.


Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS