RESSENYA: ROIG ROBÍ

by - 20:15:00




Títol: Roig Robí
Autora: Kerstin Gier
Idioma Original: Alemany
Editorial: Montena
Any: 2009
SinopsiA vegades formar part d'una família amb tants misteris pot resultar una autèntica creu. O això és el que pensa la Gwendolyn fins el dia que, sense adonar-se, es troba a la Londres de finals del segle XIX, per descobrir el més gran misteri de tota la família és precisament ella. La Gwen anirà amb molt de compte per acostumar-se a la seva nova condició com a viatgera en el temps, però se n'adonarà, massa tard, que enamorar-se entre dues èpoques pot ser molt complicat!



Aquest llibre me'l va recomanar una amiga meva i en un principi no em va cridar gaire l'atenció, però un parell d'anys més tard em van oferir l'oportunitat de realitzar una lectura compartida i m'hi vaig apuntar, vaig acabar molt satisfeta de la trilogia Amor més enllà del temps.
Aquesta novel·la comença amb un pròleg que deixa al lector una mica desconcertat. Apareixen uns personatges sense presentació i el que succeeix, el lector no l'entén fins  que ha llegit la meitat del llibre. Tot i això, atrau des del primer capítol.
Aquesta trilogia és, definitivament, una de les meves preferides, ja que presenta una trama molt diferent a les altres novel·les juvenils que podem trobar actualment.
El fet que la història succeeixi a diverses èpoques, amb diversos costums i tradicions, fa que sigui molt interessant. Però el que realment valoro, són els personatges. Són molt especials, tan els principals com els secundaris i això ho considero un requisit imprescindible per a un bon llibre.
Espero que us animeu a llegir Roig Robí.

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS