RESSENYA: EL FARO DEL FIN DEL MUNDO

by - 22:22:00



Títol: El faro del fin del mundo
Autor: Jules Verne
Idioma Original: Francès
Editorial: Bruguera
Any: 1905
Sinopsi: La missió pacífica encomanada als forasters Vázquez i Felipe a la illa aparentment deshabitada, va a trastocar-se per complet amb l'aparició d'uns pirates sense escrúpols que actuaran amb violència. A l'enfrontament que segueix es debatran la desesperada llibertat del cabdill dels pirates, Kongre, i la tenacitat i heroisme, de Vázquez, amb qui s'alien els elements de la natura i l'implacable pas del temps. 



Aquest llibre voltava per casa dels meus avis  i el vaig agafar per llegir-lo un dia que m'havia oblidat la meva lectura a casa. Les aventures que succeeixen a les novel·les de Jules Verne sempre m'han cridat l'atenció. Viatge al centre de la Terra, per exemple m'ha tingut sempre fascinada, per això em va cridar l'atenció aquest llibre del mateix autor.
Per a ser un clàssic de la literatura, és bastant fàcil de llegir. El vocabulari no és molt complex i llegint poques pàgines entres molt fàcilment a la història.
He de dir que l'autor és molt descriptiu. Als primers capítols només trobem descripció, no hi ha cap mena d'acció i és la part del llibre que podem trobar més feixuga. Un cop passada aquesta part (imprescindible per a situar al lector a la trama), quan apareixen nous personatges, com per exemple els pirates, és fa molt més àgil la lectura.
A més a més, El faro del fin del mundo és breu, té aproximadament unes dos-centes pàgines, de manera que per què no li doneu una oportunitat?
Heu llegit algun llibre de Jules Verne? Que us ha semblat?

Laura

You May Also Like

0 COMENTARIS